Известие

Collapse
No announcement yet.

На кои 166-ци се монтира брембо отпред

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ok мерси, разбрах аз съм лесен значи.
    Lancia dedra hf turbo integrale
    Toyota avensis D4D

    Comment


    • #32
      Колеги да попитам и без това съм за смяна на предни дискове .
      Мисля да мина на 310мм диск и четири бутално брембо от 166 2,5 или 3,0 , дали ще пастнат апаратите без преправяне на 2,0TS или да си търся и шенкел?
      EX' Alfa Romeo 33 1.7 16v / EX' Alfa Romeo 164 super 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 166 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 146 TI
      Peugeot 406 Coupe 2.2HDI
      Peugeot 106 1.4 Sport-на жената мачето

      Comment


      • #33
        Шенкела ти няма нищо общо с това.Можеш да си сложиш апаратите и дисковете без проблем.Всичко пасва идеално.1чПроблем ще имаш ако си с стандартните 16-цолови джанти тип телефонна шайба.Не пасват на по-големите апарати.
        5 Ланчии зад гърба си!
        И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Pepko-Bepko Покажи съобщение
          Шенкела ти няма нищо общо с това.Можеш да си сложиш апаратите и дисковете без проблем.Всичко пасва идеално.1чПроблем ще имаш ако си с стандартните 16-цолови джанти тип телефонна шайба.Не пасват на по-големите апарати.
          тия 16ки са два вида, и едните събират големите апарати

          тя V6 излиза стандартно на 16" въпреки големите апарати, но трябва да си разгледаш джантите много внимателно

          моята например имаше 2 от тия дето стават и 3 дето не стават та правих бартер поне за още 1 да имам...
          '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
          '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
          '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

          Comment


          • #35
            ЕТ-то на едните 16-ски е по-голямо разпознават се по раздутите кръгове.
            5 Ланчии зад гърба си!
            И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

            Comment


            • #36
              Колеги пиша в малко стара тема, но не намерих отговор на моя въпрос.Та трябва да сменям дискове и се чудя дали да не мина директно на брембо апарати от 166 с дискове, колата ми е 156 2.4 JTD какво ще е необходимо да се преправя и има ли голям ефект и смисъл?
              Tipo 1.4 EX, 156 2.0 Selespeed-EX, 156 2.4 JTD 6-speed 01' EX, , 166 2.4JTD remaped 00', Vectra C 1.9CDTI remaped 06'EX,Mercedes E 220 CDI Avantgarde 00'EX, BMW 525 D 02'EX, 147 1.9JTD

              Comment


              • #37
                Дали ще стане - колегите да кажат аз нямам представа за 156, смисъл има естествено, ама то пък си опира и до финанси.... и логично да видиш дали ще ти паснат джантите на брембото, че си е по-голямо.

                Това с джантите си е кофти момент. Аз така се бях зарадвал на едни 16-ки за зимните - като нови бяха, но тъкмо ги платих и се сетих да проверя - е не станаха. Та взех 16-ки от 2.0 Турбо Ето тези
                Last edited by borvass; d.m.y г., 00:27.
                sigpic
                Alfa Romeo 166 2.4JTD 20V FL
                Fiat Punto 1.2HSD 1995

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Gelew Покажи съобщение
                  Колеги пиша в малко стара тема, но не намерих отговор на моя въпрос.Та трябва да сменям дискове и се чудя дали да не мина директно на брембо апарати от 166 с дискове, колата ми е 156 2.4 JTD какво ще е необходимо да се преправя и има ли голям ефект и смисъл?
                  Дисковете от 166 няма да станат. Апаратите втора ръка вървят по 400-500 лв комплекта, трябва да вземеш и дискове и накладки за още толкова, та прецени си между смяна на дисковете 200-300 лв и смяна на апаратите за 800-1000 лв.
                  Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                  Блог за работа и кариера

                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Gelew Покажи съобщение
                    Колеги пиша в малко стара тема, но не намерих отговор на моя въпрос.Та трябва да сменям дискове и се чудя дали да не мина директно на брембо апарати от 166 с дискове, колата ми е 156 2.4 JTD какво ще е необходимо да се преправя и има ли голям ефект и смисъл?
                    Има смисъл само ако караш с една идея по широки гуми, защото по принцип стоковите апарати когато са в нормално състояние доставят нужното спирачно усилие което е по голямо, отколкото е сцеплението между гумата и пътя......
                    Ако контактната площ между гумата и пътя е по голяма, тогава спирачките ще срещат по голямо усилие.......
                    Но ако не си някакъв екстремист, не е особенно наложително да минаваш на брембо, макар че ако ти се дават едни 4-5стотин лева не е лоша идея......
                    Прави се само една планка, лек мод на апаратите ако искаш да си с 310 мм дискове вместо 305, и си ОК....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #40
                      166 брембо

                      Колега,аз съм с такива брембо-оригинално,но накладките са проблем,трудно се намират и са много скъпи.
                      Алфа Ромео 159

                      Comment


                      • #41
                        Стига бре, за нула време намерих от Тех-кото в СТЗГ некви LPR-и, ся верно че не са кой знае какво, но пък и предназначението на колата не го изисква.....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Gelew Покажи съобщение
                          Колеги пиша в малко стара тема, но не намерих отговор на моя въпрос.Та трябва да сменям дискове и се чудя дали да не мина директно на брембо апарати от 166 с дискове, колата ми е 156 2.4 JTD какво ще е необходимо да се преправя и има ли голям ефект и смисъл?
                          Не минавай на друго различно от това което си имал - просто не се прави на състезател.
                          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                          sigpic

                          Comment

                          Working...
                          X